Followers

Thursday, June 9, 2011

Kehilangan Orang Yang Menyintai DIA.....

Jangan sskali hadir dlm hidup seseorg klu ia hanya akn menghancurkn perasaannye......
Jangan prnah menatap matanye jika semua yg kamu lakukn hnye kepalsuan belak....
Perkara yg pling kejam adlh membiarkn seseorg jtuh cinta sedangkn kamu tidak mencintainye....


satu hari,seseorg yg sedang ptus cinta menangis di taman....datang seorg ahli falsafah
bertanye kpd nye "knp kamu menangis?"

org itu mnjawb, "aku sgt sedih,knp die meninggalkn aku?"

lalu ahli falsafah itu berkata, "kamu sangat BODOH.."

org itu pon menjwb, "knp kamu berkata begitu,sdng akn aku sedang sedih...xpe la klu kamu
xnk memujuk aku...biar kn aku bersedih.."

ahli falsafah menjwb "Bodoh,kamu xperlu bersedih, krn yg harus bersedih adlh die"

org itu mnjwb "knp die yg harus bersedih,sedang kn die yg meninggalkn aku"

ahli falsafah mnjwb "kamu hnye kehilangan org yg TIDAK mencintaimu...sedang kn die telah
 kehilangan org yg SANGAT mencintai nye"

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

p/s : jgn tertarik pada seseorg hnye pada parasnye,sbb kesempurnaan paras dpt menyesatkn.
       jgn pula tertarik pada kekayaan, krn kekayaan dpt memusnahkn.
       tertariklah dengan org yg mampu membuatmu tersenyum......
       hanye snyuman sahaja yg dpat mmberikan cahaya dlam khidupan kamu yg gelap.....



2 comments:

misyamissyou said...

ye2..betul la kate org falsafah tu..

aLiEm KaKaShi said...

ye lorhhhh....btol ckp ahli falsafah tu kn...huhuhu...