Followers

Saturday, June 18, 2011

kaulah segalanya.....

salam sume....
mlm nie aku nk ckp 1 ayat jek...

I LOVE MY DAD !!!

terlalu bnyk pengorbanan ayh aku mmbesarkn aku...
kini aku dh pon 22thun....
ayh aku meniti usia2 tua dan masih gigih utk berjuang
demi sebuah kluarga.....
aku bkn berasal dr kluarga berada @ mewah....
tetapi ayh aku cube mmberi kemewahan utk ank2 die...
terlalu besar pengorbananmu AYAH....

wlaupon kluarga aku bnyk sgt dugaan,tp ayh tetap tabah
mnghadapi nye walupon trpakse menitiskn air mate....
sabar lah ayah, satu hari nnt kt akn kecapi kebahagiaan spt dahulu...
tu jnji aliem kat ayah.....

xdpt utk aku balas segala pengorbanan ayh....
ape yg aku mmpu hanye mendoakan kesejahteraan ayh dan
membahagiakn ayh.....
aliem mntak ampun klu selama nie aliem ad wat salah.....

nk kenal ayah aku....hnye org2 yg penah jmpe ayh aku jek
tau ayh aku mcm mne org nye....hensem tau...mcm ank die....hehehhe

ape2 pon aku nk ucapkn 
SELAMAT HARI BAPA
kpd bapa2 kat dunia nie.....


ayh aku nie xpndai posing la....huh...


kn3...hensem mcm ank die...hahhaha...


kn aku dh ckp td....ayh aku hensem mcm aku...hehehhe






p/s : org yg pling mengenali ayh aku adlh Rosnah (mak aku)

3 comments:

hana nabihah said...

ayah ko hensem macma ko ? bukan ko hensem macma ayah ko ke ?

aLiEm KaKaShi said...

aiksss...salah ker...ayah aku yg ikot aku...aku hnsem,ayh aku pon hnsem la...

hana nabihah said...

hehehe pandai le ko ni kan:p