Followers

Tuesday, March 1, 2011

CePaT NyE MaSe BerLaLu...



hello March....ari nie 1st March adlh tarikh keramat bg aku.....aku xtau la mcm mne nk ungkapkan keramat tu......tp bg aku nie tarikh 1st aku.....errrmmmm...aku sndri xtau bln March nie bln gmbire aku ke x....sbb dlm kpale otak aku ad mcm2 msalah...mmg la owg kate hdup pnuh nga masalah...ad plak yg kate stiap masalah ad pnyelesaian nye....diowg xhadapi masalah,ape yg diowg tau.....

ape la nk jd ngan aku......


bile keje pk nk tdo kat umah...tp bile kat umah pk nk keje plak....

smething wrong la ngan aku nie....sbnar nye aku pon xtau ape motif aku update blog nie...mybe kpale otak aku dh bnyk sgt bnda nk pk.....hdup single pon kpale srabut lg....psal cinta2 nie aku mmg dh malas nk pk....klu ad jdoh aku,ad la....klu xd nk wat mcm mne.....cr je la mak janda...hahahhah.....

aku mmg dh xd mase nk bercinta2 nie....no more love...klu ad org nk msuk line,aku trime jek...tp kene tgk dulu la kn mcm mne org nye...wakakaka....

xmo cite2 lg psal cinte nie...buang mse aku.....msuk cite psal BFF plak...hahaha

ape2 pon,aku nk ucap thanks kat mmbe aku pilin....die snggup tman aku utk ke mane je supaye aku dpt kuar lepas kn stress....hahahha....sama juga dgn beah n eina...korg mmg best....baru2 nie aku g picnic ngan diowg...best gile...walaupon mse otw balik KL mcm2 blaku kat Kuala Pilah tu,tp pd aku picnic mmg best...ape yg aku nmpk spanjang p'jalanan tu biar la aku sowg je yg tau....


ko mmg yg t'baik la weh...huhuhuh....cume aku nk rase balik segamat nek honda ko...hahahha...

ckup utk stakat nie....

aku adalah aku...!!!!!!!!

No comments: