Followers

Sunday, March 13, 2011

"Ampunkanlah Segala Dosa-Dosa ku"



Ya Allah....ampunkanlah segala dosa kedua ibu bapa ku.....aku memohon pada-Mu ya Allah....ampunkn segala dosa2 ku slama ini....aku tau,aku bukn insan yg mulia...dan aku xmampu utk mnjadi yg smpurna....pada-Mu la aku memohon seribu keampunan....demi sebuah kenyataan,yang amat memnyakitkn...aku yg tdk berdaya...hnye berserah pada-Mu....

segala pngorbanan ibu bapa ku utk mmbesar kn aku,xdpt utk aku balas nye...sehingga kini,aku masih mmerlukan bantuan ibu bapa ku...aku msih tdk mmpu lg utk hdup bersndrian...andai kedua ibu bapaku mninggalkn aku,aku hanye mmpu mmbace kn Yassin dan mndoakn ibu bapaku.....aku xtau ape akn jd nnt....ya Allah....perit nye utk aku menerima knyataan tu nnt.....smakin aku mmbesar,smakin dekat aku dgn kmatian.....


aku memohon pada-Mu ya Allah....Kau beriknlah kesejahteraan dan ksihatan pd kedua ibu bapaku....aku teramat merindui ibu bapaku.....stiap saat aku mengingati nye....

Ya Allah...Kau ampunilah dosa2 ku ini....




No comments: