Followers

Wednesday, August 17, 2011

17 Ramadhan

Salam Ramadhan sume nye...amin alhamdulillah...
diam x diam dh 17 hari kt berpuasa...
d saat kt membeli makanan d bazar,ad org terkais2 mncari mknan...
d saat kt membeli baju raya,ad org yg mnjahit semula baju raye mereka...
renung2knlah...

huh...ramadhan aku kali nie penuh dgn dugaan...
yup,berpuasa sbg seorg perantauan....

first thing aku nk ckp,aku terkilan sbb dh 17 Ramadhan
aku blm blik kg lg utk berpuasa ngan fmly...
hurmmmm....mmg sedih bila adk2 aku msj tnye bile aku nk blik...
yup,mggu nie aku akn balik utk berpuasa dgn fmly aku...

lately nie aku mmg bnyk keje kat office...
next week aku ad bnyk site visit utk new project...
next week mybe aku ad site visit kat kulim, muadzam and penang...
tp lom comfirm lg hari ape...
at same time, my new baby akn kuar...


oh GOD....
bnyk bnda akn blaku next week....

ok....thats all....
tu jek yg aku nk update utk kali nie...
see u raya nnt....

Mood : dlm kpale dh pk nk raye jek...huhhu


No comments: